2013. január 6., vasárnap

Kedvenc...

Webshopjaim

Ha már a netről rendelek, akkor ügyelni szoktam arra hogy minden adatot tüntessenek fel (méretezés, anyag, áfa, stb...), legyen kalkulátor ahol rögtön látom hogy forintban mennyit kell fizetnem, és ez az összeg lehetőség szerint ne luxus-t jelentsen. És ha rendelek, akkor már különleges darabokat szoktam, vagy olyat ami nagyon nagyon nagyon tetszik. 

A régi jó ami minden ilyen listán megtalálható szerintem: ASOS
Megbízhatóság 8/10 néha sikerül úgy feltüntetni a darabokat hogy mikor megkapom a postán, rá sem ismerem, de ezt leszámítva ami inkább az én figyelmetlenségem, minden úgy történik ahogyan írják.
Árak 7/10 azért elég drága szerintem
Minőség ∆ ∆ ∆ ∆ ∆ ∆
Szerintem a webshoppokra nagyjából ez a skála jellemző. a továbbiakban nem is erőltetem :)
Általában ruhákat vásárolok itt. Aktuális kedvenceim:
Rare Skater Dress with Chain Strap BackASOS PETAL Platforms with Peep ToeASOS Longline Chevron Fur Coat Vero Moda Dress With Pockets

Amy Winehouse stílusát probáltam másolni egy időben, és akkor bukkantam rá erre a listára:
Ebből az ASOS, már górcső alá került, és van egy amivel azóta is szimpatizálok, de nagyon drágának találom.a Hot Topic-ról lenne szó. ( Hot Topic)
Televan vicces polokkal, kihívó ruhákkal, és észrevehetetlen ékszerekkel, koponyás felsőkkel, és pöttyös toppokkal, nagyon Amy-s az egész szerintem (feelin rockstar!)
Royal Bones Ditsy Skull Skirt Sku 715477Black And White Checkered Leggings Sku 757537Multi Chain Ring Bracelet Sku 145651 

Ez előzőhöz képest ez sokkal lányosabb, és ismertebb. a Nasty Gal nyilván van tartva mint a legnépszerűbb hipster áruházak egyike :,D Az árai természetesen ehhez méltóak, az ASOS-al ellentétben ahol én csak a -70%os leárazásoknál rendelek itt még sosem csíptem el egyett sem. Egyik kedvencem egyébként:)
Nasty gal
Fire Bloom DressPlaid Romance TopHot Spot Jeans - PinkSolid Gold Sequin Dress

A következőn azért kezdtem el vásárolni mert van egy 5 bugyi esetén csak 15$ kell fizetni c. állandó akciójuk amire le kellett csapnom mert im-á-dom a fehréneműket főleg az ilyen bulis darabokat. :)
A Wet Seal a legolcsobb (és a leggagyibb) az eddigiek közül.
Fleece Baseball JacketPrinted Bustier BraChiffon Heart ThongDotted Lace Bralette
Szóval ez az én online fehérnemű boltom egyébként. Ilyen szempontból mindeashinkinek csak ajánlani tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése