2013. január 2., szerda

1: HAUL


Íme itt az első Haul... bemutattok egy nemrég túrt farmer dzsekit, két ASOS darabot, egy szintén turkálós rövid, nyári ruhát, és egy kis táskát :)

A képek minőségéért nem magyarázkodom, mégpedig mert ez az első HAUL-om, és nem volt lehetőségem vállfára akasztani a darabokat.

Szerencsétlen próbálkozásom, hogy lefotózzam a címkét :) Nyári ruha, a 70%-os leárazásnál rendeltem.
Szintén nyári, turis darab 500,-ftért nem hagyhattam ott. Nagyon tetszik a mintája.

A mintája közelebbről, nekem nagyon bejön..
Vera Moda, az említett leárazáskor rendeltem ezt is.
Imádom a színét, sajnos a kép nem adja vissza ezt a hí-he-tet-le-nül zöldet...

Előről-hárulról. Nem az én méretem, de nagyon olcsó volt és nagyon tetszett úgyhogy meg KELLETT vennem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése