2013. január 5., szombat

2: HAUL

Az előzőkben sokat áradoztam arról, hogy sikerült beütemeznem a bejegyzéseimet...hát kiderült hogy nem....:D Csak két darabot szerettem volna megmutatni nektek, aznap este(!) érkeztek a postán, az egyik egy nonname márkás ebay-es ruha, amit kb. egy ezresért vettem, a másik pedig egy szintén Vero Moda-s ing, ami hatalmas rám na nem baj...

 A kicsit nagy rám enyhe kifejezés, egyébként... lehet eladom. Sajnálom, mert nagyon tetszett.
Alakformálás béta
Potom pénzért megérte, régóta szerettem volna egy ehhez hasonló kis ruhát, de mikor előszőr megláttam azt hittem átvertek és ez csak egy poló, de mikor felveszem kellemesen rámfeszül és "meghosszabódik".
 A Vero Modás ing nagyon átlátszik ezért a melltartomat is megmutatom. Szerintem csoda szép:)
 Ebben a cipellőben vagyok a ruhás képen. H&M-ben vettem úgy két évvel ezelőtt, nagyon szeretem velúr, belül (mű)bőr. Kényelmes topának, a sarka úgy 5,5 cm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése