2013. január 20., vasárnap

Inspiráció: ékszerek

Már most megígérhetem, hogy hétvégén egy jó nagyot fogok HAUL-ozni, ugyanis pláza és turi járásra adtuk a fejünket pár barátnőmmel! Lehet közben beszúrok pár mini haul-t sosem lehet tudni...Találtam nemrég pár nagyon jó kg-s turit.

De most teljesen másról szeretnék postolni, ami nem más mint az ékszer tervezés! Nagyon szerettem egy időben tervezni, főleg karkötőket és nyakláncokat, ehhez pedig világhírű, első osztályú divatházak tervezőinek munkáiból inspirálódtam. Most is összegyűjtöttem egy halom képet, nosztalgiázásként. 

Nina Bukvic Pink Sapphire Chandelier Earrings
Képzeljétek ezt a terméket most akciósan
meg lehet venni, mindössze 875$-ért. Vicc nem?!
Irene Neuwirth Boulder Opal & Diamond Drop EarringsJudy Geib Opal Flowery Filigree EarringsIrene Neuwirth Rose Gold Nine Drop EarringsJudy Geib Moonstone Bubbly EarringsCathy Waterman Diamond Double EarringsRosanne Pugliese Gold Clover Earrings
Vince Camuto necklaceLizzie Fortunato necklaceSHOUROUK necklaceLowLuv necklace



Ez a sok kis fülbevaló mind neves divatházak jeles tervezőinek munkái, és a 2013-as kollekciókban találhatók meg! Szerintem az is nagyon jó bennük hogy könnyen megvalósíthatók saját kezűleg, mondjuk én sose próbálkoztam ilyesmivel


ASOS Cross Earrings & Love Bird Ear CuffsASOS Screw Earring PackASOS Fruit Doorknocker EarringsPilgrim Floral Drop EarringsPilgrim Floral Drop EarringsSusan Caplan Exclusive For ASOS Vintage 90s Spiral Drop EarringsNali Teardrop Earrings with Gem DetailASOS Winged Bird Earrings
ASOS Ez az utolsó madárka mindent visz!!!:) Meg is rendeltem magamnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése